Countries we have visited
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com
0

Texins Treasure Hunt 2011 Part 2

Okey, kali ni aku add gamba sepanjang perjalanan kami bertreasure hunt & bersantai di Corus Paradise Port Dickson...Enjoiceeee.....


Pagi tuh berkumpul kat tapak letak kereta utk last briefing & acara perlepasan..

naik keta bos...

car sticker ikot registration number...group kami kumpulan kedua..total group yang ada seramai 50 group

ni dier RINGGO PIRATES (ekceli nama nak letak rango sempena citer kartun tuh..suara rango tu kan Johny Depp, tu yg tambah pirates kat belakang) huhu

Kami terdiri daripada supervisor C shift, opss ada sorang manager..aku, Fadriz, Suhaidah & Virayuth


time dikira kat sini..soklan juga diberi masa ni jugak..6 jam dari sekarang GO!GO!

Aku xde pulak amik gambar mase kami treasure hunt kan..xde maselah..pening memikirkan jawapan smpai xcukup masa! Ada ke setiap soklan peruntukan masa cuma 5 minit jek..mana cukup!

Gambar atas dalam bilik Junior Suite gitewww..kami dapat bawah skali..ada balcony terus ngadap pantai. Biliknya share 4 orang okeh..tapi selesalah..

Petang tu diteruskan dengan acara sukaneka pulak. Simple aje permainannya...apa lagi kami pon balunlah main

Games ni terbuka pada sape2 yg nak join...hadiah pon simple jek..oleh kerana tak ramai sangat yg sporting nak main..kami2 ni lah yg berulang-kali main..

dalam 5 games main, aku menang 2 games!hehehe

malamnya ready for dinner & upacara penyampaian hadiah..jawapan2 untuk treasure hunt pon direveal mase ni jugak..

food wise, biasa jek..kitorang tak makan byk pon...tak brapa menariklah..ingat BBQ tepi pantai,rupanya dah siap2 BBQ pon..bila time aku nak amik, tinggal ciput jek..lamb pon tarakkk...

me with Kak Yati


yesszaaa out of 50 group...kami dapat number 10!!dapat jugaklah hadiah beg balik kg, towel & tumbler berjenama TI...cehhhh...=p

ASTALAVESTA group ni rakan seperjuangan C shift jugak..diorang dapat 2nd runner up
Dapatlah beg tarik ala2 AF & voucher Jusco RM50 sorg satu...jekkkk...

group SNIFU???yillekkk..group number brape pon tatau sbb tak dipanggil pon..hikhik
cuma top 12 aje yg dapat hadiah tau..so rival2 sekalian, cuba lagi tahun depan ye!

acara diteruskan dengan karaoke sampai lebam..ohh aku idokler nyanyi..malu okeh..dalam jamban bolelah nyanyi..

outfit malam itu disponsor oleh makcikku..hikhik

besok paginya takde aktiviti dah..just brekfast & hang around sampailah check-out time...
breakfast kali nih sedap2, masing2 berselera makan..

makan nasik lemak dulu, siap ada rendang ayam yg pedasss..

pastu makan lagik bijirin siap ada cocktail...yummehhh!!

biru betul!!!ni suasana kat dalam kolam..penuh ngan budak2, aku konpius mula2..mane satu kolam utk dewasa?? ghopanya kat situ jugak..tak mandi pon..

Ok then,dalam kol 11 hubby ngan MIL datang hotel & kitorang ke Avillion pulak tengok Abg Ipar ngan Kak Ipar aku..baru aku tau yg diorang pon masuk treasure hunt jugak..patotlah masa kitorang mencarik semalam ternampak group lain tengah main, rupanya company Abg Ipar aku...

Itu ajelah...tata!!

0 comments:

Post a Comment

Back to Top