Countries we have visited
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com
2

SS2 Murni

Seperti yang dijanjikan pada entry yg lepas..entry kali nih aku upload gamba2 kat SS2 Murni pulak.ish ish ish..asyik citer pasal makan je ekk..yelahhh,dah tu asyik makan je...hehehe

SS2 Murni ni terletak kat PJ,ingat tak kami pernah makan buffet durian?? Well, lokasinya dekat situ jugak SS2 namanya. Semangat kami tau, kol 5pm da terpacak kat depan kedai,rupanya kol 6pm baru bukak. Adess..terpaksa menunggu sampai kedai bukak. Hujan pulak tuhh..

Murni ni kedai lot so ruangan untuk makan agak terhad jugaklah. Kalau William, table bukak sampai nun jauh..nasiblah kalau sampai tapi meja da penuh. Kenalah tunggu ye...


ruangan lauk-pauk

focus makcik itukahh??

harap maklum ye..siapa cepat dier dapat..

ice blended mango..terangkat!!

brain freeze jap..

dalam ada peach,laici,tembikai & nata de coco

official crew t-shirt..tp t-shirt Uncle William lg comel..Mcd terbalik giteww..

mee raja..sangat berlainan dengan mee raja kat William

ayam pandan

roti hawaii

kasi close-up sket..


penuh orang!!


insyaAllah akan ke sini lagi untuk rasa menu yang lain..but we missed WILLIAM!!!

TATA!

2 comments:

Yan said...

Bestnya Qis. Ingat nanti nak ajak Hubby ke sini. Dia terrer this area. Akak kureng sikit

che'Burn@che'Qis said...

kak yan: kami pon baru cuba 1st kat situ..byk lg menu yg xsempat rasa lagi..you should try one day!

Post a Comment

Back to Top