Countries we have visited
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com
3

Simple Besday celebration for lil sis~QURSIYA


Bulan November ada 2orang ahli keluarga terdekat punya besday. 16Nov hari lahir adik yang kesebelas. Esoknya 17Nov  pulak (jatuh pada raya Haji) hari lahir anak sedaraku sebelah hubby. Entry ni citer pasal celebrate besday adiklah ye.Sebenarnye kami xde pon rancang nak celebrate ape2 tapi since da beli kek so kami pon sediakanlah makanan sket2 untuk makan malam terus. Deco2 tu recycle balik masa besday anak sedara aku bulan 6 arituh.

Kami berdua beraya di Seremban tahun nih, so tu yang celebrate awal sket. Kalau tak mestilah celebrate ramai2 dengan ahli keluarga yang lain di pagi raya. Buat kecik2 je lagipon adik da besar panjang,11 tahun sudah! Tahun depan da nak periksa UPSR,jgn main2 okeh!


besday cake for Cuyah

my parents

another 2 sista dina & idah

simple jek..nasi goreng,nugget,fries,satay & fruits

dim sum again!

dpt tabung dari saya!sila menabung okeh!jgn jadi mcm kakak ko nih..asal dpt gaji je lesap semuanya. Sekarang baru nak terhegeh-hegeh simpan balik..muahahah

nice mirror & love deco from mom

cute t-shirt from idah

dengan anak sedara yg nakal & sgt kepoh!hihih 

atok pon ada sekali



3 comments:

Leez M. Saaid said...

sungguh meriah.
wahh romantiknya parents qis..

Yan said...

Qis anak sulung ke? parents still young.

che'Burn@che'Qis said...

kak leez:heheh..biase2 aje..
kak yan:a'ah qis anak sulung dari 7beradik

Post a Comment

Back to Top