Countries we have visited
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com
3

Kata-kata Hikmat buat Si Isteri


Saat ini aku baru selesai baca novel kedua dalam minggu nih...'Yang Sebenarnya' hasil karya Aisya Sofea. Sebenarnya hati aku cukup terusik dengan kata-kata dalam ending cerita nih...

"Pernah tak abang beritahu yang abang sayangkan isteri abang lebih dari nyawa sendiri? Abang tak mahu isteri abang sekali-kali mempertikaikan perasaan abang pada dia. Bagaimana sukar sekalipun hidup kita suatu hari nanti, abang takkan sekali-kali melangkah ke belakang dan mengeluh. Isteri abang nyawa abang, kekuatan abang dan hidup abang. Tiada orang yang berhak ada di hati abang selain dari isteri abang ini...


...I love you...Selagi abang bernyawa, awak tetap wanita yang paling abang sayang, dunia dan akhirat"

"Air mata terus menitis, sememangnya kasih sayang suamiku tanpa sempadan adalah yang paling terindah dalam hidupnya. Tiada perkara lain yang mampu membahagiakan diriku selain dari kehadiran lelaki tersayang yang kini bergelar suami.."


The End

Fuyoo feeling abeskan?? Sesungguhkan jika ucapan ini benar2 terucap oleh sang suami pasti membuatkan si isteri tersenyum bangga dan menitis airmata kesyukuran..betul tak?? hehehe..Whatever it is, I LOVE MY HUBBY TOO!!

*sebelum tu aku baca novel "Kuseru Nur Kasih" karya Noorfadzillah Omar..citer dier sangat best!! Now kenala carik novel lain pulak...


3 comments:

Wahidah said...

amboi rajin layan novel ye qis skrang...since dtg sini wai dh kurang layan novel..

tp best kan layan novel..:)

Yan said...

Alah Qis, macam nak beli dan baca je. Tapi akak kalau baca sure lambat abis.

che'Burn@che'Qis said...

wai: best tau layan novel..kalau dulu mase lom kawin lagi rajin..skarang nih, nak abiskan satu novel punyalah lama!

kak yan:beli jgn xbeli..skali-skala baca apa salahnya..hehe

Post a Comment

Back to Top