Countries we have visited
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com
2

Anda suka Dim Sum??

Mungkin semua tahu apa itu dim sum. Ianya sejenis makanan sihat yang di kukus atau rebus sahaja. Orang Cina yang suka makan ni. Tertarik dengan konsep makanan sihat & boleh dijadikan dessert jadinya masa buat makan2 dirumah untuk rakan2 blogger aku sediakan dim sum ni jugak. Idea ni datang lepas aku pegi open house operator aku di Ampang. Terus tanya kedai nak pi beli..muahahah..

Kedai ni terletak kat Ampang. Aku pon bukanlah tau sangat jalan. Nak pegi kedai ni pon operator terpaksa tunjukkan sebab asyik sesat je.. Tapi memang berbaloi sebab macam2 ada kat kedai tuh..harganya amatlah berpatutan.

macam2 ada!!!


ni lah kedainya..CB Frozen Food


pelbagai pilihan ada


kasi close up


ni antara yang aku beli..

2 comments:

Wahidah said...

dim sum ne ala2 steamboat kan..sedap gk kan

Azian Elias said...

Salam Qis,

bagus ni..makanan sihat..

Post a Comment

Back to Top