Countries we have visited
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com
0

Lee Hyun Woo in Malaysia!!


Sape layan citer Korea terbaru kat Astro One HD  'To the beautiful you' mesti kenal sape Lee Hyun Woo ni..watak dier sangatlah comel dalam citer ni, walaupon bukan watak utama tapi macam tak lengkap pulak kalau xde dier..

Kebetulan One HD ada buat event "Meet & Greet with Lee Hyun Woo" pada minggu lepas & sapa yg masuk contest bole dapat exclusive pass untuk berjumpa Lee Hyun Woo dengan lebih dekat. Sebenarnya adik aku beriya ajak pi sini tapi aku buat tak tahu jelah kan..heheh..bila tau aku dapat dapat pass ni dier punya jeles! 

Nak dijadikan citer, Lily menang contest tu & offer sapa yg bole teman. Dengan sepantas kilat aku meng'offer'kan diri since aku pon available time tu...Yahoooooo dapat jumpa bintang K-Pop u olls!!Excited terlebih dah masa ni..dah berangan dapat naik pentas mintak autograf pastu salam Lee Hyun Woo. Hihih



Sesi bertemu peminat ni diadakan di Sungei Wang Plaza jam 4petang..Memang ngam2 LHW muncul & sesi temuramah pon bermula..

dapat goodies bag dari One HD

Thanks so much Lily atas invitation!!!



masa Lee Hyun Woo buat aksi comel ni..bagai nak histeria orang dlm Sungei Wang ni...kahkahkah

He is only 19 years old!!!

Unfortunately takde pulak sesi sain autograf..hukhuk sedey...

inilah dier goodies yg kami dapat...mmg besttt!!!balik umah je berebut adik2 aku nak tengok goodies bag ni..dapat jugaklah diorang paw kakaknya..haihhhh


Sesi temuramah cuma berlangsung 30minit je..pastu acara pon habis..Lily beransur pulang & aku masih merayau2 sekitar situ..rupanya ramai yg menunggu LHW keluar dari backstage..Tak nampak pon sebab ramai sangat orang..

BTW, memang pengalaman yg best sebab dapat jumpa LHW yg sangat comel! Memang tak missed pon tengok citer dier kat One HD tu sebab menarik! 


0 comments:

Post a Comment

Back to Top