Countries we have visited
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com
0

Salam Lebaran Aidilfitri 2011

Tahun ni agak berbeza sket beraya dari tahun2 lepas...This year on 1st Syawal kami beraya kat Seremban jek...since Tokmak (nenek hubby) dah meninggal last year,so xde sape lg kt JB...jadinya kami beraya bersama keluarga kecil sajalah.

Sepatotnya 2nd day raya dah kna balik KL beraya belah aku,tapi MIL ajak berjalan ke rumah sedara-mara..akhirnya aku beraya bersama keluarga hubby smpai raya keempat..Raya kelima baru balik KL..nsib baik family aku ada dtg Sremban masa 1st Syawal so kemeriahan tu tetap adalah.

Jom layan gambar 1st Syawal


kami berdua dipagi raya...


from left Auntisom,Me,Kekna & Ibu...masing2 bertemakan bunga tulip


baru je kami selesai makan & xsempat pon bersalam2,ada tetamu dari PJ datang...rupanya coach Herbalife ibu yg datang beraya...olang cina rupanya...excited diorang dapat rase ketupat rendang sumer & xlupa trifle yg aku buat mendapat pujian gitewww..hehehe

Lepas Zohor lebih kurang, family aku sampai pulak dari Bangi...diorg dari rumah Maklong (kakak abah)..

Mama & Ibu

Gurlsss...adik aku Qasidah je xde..

my whole family kecuali Idah....Idah beraya kat Johor&Melaka ikut suami..


ini budak 2 olang manyak nakal tapi makcu gerammmm nk geget2 diorang nihh..

pemandangan indah kt pantai Kijal....syok kalu dpt mandi!!


Tuah paling seronok skali dapat main air...ni sblom dier terjatuh & basah lencun..

Raya kedua, kami gerak Segamat untuk ziarah kubur TokBak (atok hubby) & beraya rumah Makngah..Pastu gerak ke Muar pulak beraya umah PakLang & Maknor (adik-beradik ibu). Dari Muar gerak terus ke JB.

Keesokan paginya ziarah kubur TokMak pulak di Kebun Teh. Lepas beraya kt umah MakLong, kami gerak terus ke Kuantan untuk ke rumah MakSal..Tido semalam kt rumah MakSal, besoknya kami ke Kijal,Terengganu pulak. Kali ni beraya kt rumah mertua PakChik. On the way balik,singgah Kuala Kemaman pi beli kopok lekor ngan kopok kering untuk ole2 balik KL.

Alhamdulillah, selamat sampai Seremban tengah malamnya. Raya kali nih mmg banyak abis masa atas jalan. Sebab family hubby ada merata2 tempat seluruh Malaysia. Family aku pulak mostly mmg tertumpu kt area KL ngan Selangor jek. Tu yg bole konvoi rmai2..1 hari bole setel lebih kurang 10 rumah sekaligus.

Takpe, next year beraya belah aku pulak ehhh.....=)

0 comments:

Post a Comment

Back to Top